Granny squares


Wat ben je nu aan het maken??? Een pannenlap? Nee geen pannenlap. Onderzetters? Nee geen onderzetters. Wat wordt het dan??? Zie je wel.
Ik krijg van 2 dingen jeuk. O. Ja, van een gehaakte "beddensprei" en macramé. :(
Pfff, wat kan jullie nou schelen wat het wordt. Het ziet er wel oudbollig uit. Dank u! Er ziet er misschien oudbollig uit maar ik wordt vrolijk van die kleurtjes. Wordt het soms een kussentje? (warm...). Als je maar niet denkt dat dat hier op de bank komt. (zien we nog wel :)). Maar wat wordt het nou? Zie je wel.....
wordt vervolgt :)


Prettig weekend verder. :)

Reacties

  1. Oubollig??
    Heeeeel leuk!!!!
    Ik ben er gèk op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben dan wel heeeeeel benieuwd wat het wordt...ziet er wel fris en vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Laura,
    Hoe is het nu? Al wat beter?
    Is dit trouwens een letterlijke weergave van een gesprek tussen jou en manlief? :-)) Die heeft toch niets in te brengen thuis??!
    Groetjes en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het nu al gaaaaaaf Laura , superrrr mooie kleurtjes ! Ik heb toevallig afgelopen week een haakpatronenblad gekocht , ouwerwets nee hoor is weer helemaal in ! Ik wil heel graag kast randjes haken en zo'n mooi witte sprei vind ik ook superrrr , maar pfffff nu de tijd nog ben nu weer aan het vilten !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie voor de reakties. De meningen zijn hier nog steeds verdeeld hoor hahaha. Maar ik haak stevig door :)) Groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gewoon doen wat je zelf leuk vind hoor de kleurtjes zijn lekker fris en het komt steeds meer in hoor en al zou het op je bed komen te liggen? snachts doe je je ogen dicht zie je het toch niet hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laat het maar ouderwets zijn, als jij het maar leuk vind !!

    Trouwens.....het is helemal in nu !! niks ouderwets!!


    Veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten