Hortensiakrans


Oeff, mijn 1ste werkdag zit erop. Druk, druk, druk, druk, maar wel weer leuk.
Bij mijn werk staan buiten bossen met prachtige hortensia's waar we af en toe een paar afknippen om in een vaasje te zetten. Soms staan ze een week, en soms hangt het bosje de andere dag al. Het is steeds weer een verrassing. Het zijn witte hortensia's met hier en daar een vleugje rose en een beetje lichtgroenige gloed.
Dit keer heb ik er meer afgeknipt om een krans van te maken. Eigenlijk heel wat meer, want er verdwijnen heel wat hortensiabollen in zo'n krans. Of hij mooi indroogd en er morgen nog zo uitziet weet ik niet, maar dan heb ik in ieder geval lol gehad van het maken en nog een foto hahaha.



Nu ga ik uitpuffen van mijn werkdaggie en mijn knutselaktiviteiten.
Prettige avond verder, bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.

Reacties

  1. Schitterend krans heb je gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is gaaf zeg ik ben gek op hortensia's helaas denkt mijn tuin er anders over ze gaan er allemaal in dood maar als ik langs sommige tuinen rijdt kan ik zo genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is wel heel goed gelukt , die mooie krans....kan je er nog lang van genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owwww wat gaaf Laura ! Kheb pas wat veranderd in huis....en hortensia bollen afgeknipt ze staan bij mij in een oud sauskommetje , mijn favo plant hoor de hortensia , kheb alleen verschillende rose kleuren in de tuin , zou er nog wel meer willen , maar helaas geen plek meer , vindt die tere groene kleur superrr mooi !
    Mss een tip met haarlak inspuiten !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er heeel mooi uit Laura..afwachten of die nou mooi indroogd

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten