Grootmoeders kussen



Ja hoor "het" is af, maar mag niet in de kamer liggen. Afschuwelijk vinden de mannen het. Nou 2 mannen dan, de 3de vind het "wel" leuk.
"Leuk dat je er zo vrolijk van wordt mama". Nou bedankt hahaha. Ik wordt inderdaad vrolijk van al die kleurtjes, en ik moet zeggen, het smaakt naar meer.
De nieuwe kleurtjes ben ik al weer aan het bedenken en combineren, maar wat ik er dan van ga maken????? Ik weet het nog niet, wordt een verrassing, ook voor mijzelf. Misschien toch nog "de gehaakte beddensprei", die ze hier helemaal verafschuwen. Rijp voor het bejaardentehuis??? Nee hoor, ik vind het gewoon leuk om te doen en al die verschillende gekleurde lapjes te haken.


Voorlopig is "het" verbannen naar een stoel aan de grote tafel zodat "het" niet zo in het zicht zit, maar "het" komt ooit nog wel bij mij op de bank, ze moeten er gewoon even aan wennen. :)



Reacties

  1. Nou zeg....zou je ze niet die mannen....die hebben toch echt geen smaak hoor!!

    Ik vind het hardstikke leuk hoor....gewoon doorgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mannen hebben nergens verstand van joh ik vind ze wel grappig hoor gewoon neer leggen die kussens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het helemaal geweldiggg Laura ! En zo'n gehaakte sprei staat bij ook op mijn lijstje van nog te doen !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten