Sjaals


Nog twee sjaals gemaakt om het af te leren hahaha. Voor wat betreft het weer is het allemaal precies op tijd. Behalve de mannelijke tak is de hele familie weer voorzien.:) Dit keer weer dezelfde soort wol maar nu anders gebreid. Niet door de bobbels heen gebreid maar alleen de stukjes ertussen.


Bij de bruine sjaal heb ik er nog een extra steek tussen gebreid. Excuses voor de onderste foto, maar ik kreeg hem er zonder flits niet mooi op en met flits is de foto eigenlijk weer te licht.:(



Prettig weekend verder.

Reacties

  1. Ohh wowww Laura,wat een prachtige sjaals,mooie kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Laura...je hebt weer lekker zitten breien en ik denk dat mannelijke tak best jaloers zal zijn..de bruine zou toch ook bij een man niet misstaan?!.ze zijn enig geworden.
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn leuk ; vooral die met bruin tinten vind ik erg mooi !
    Fijne avond , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owww wat zijn die superrrrrr mooi Laura !! Komen zeker van pas met deze winter !Ik wou dat ik er tijd voor had !
    Fijne feestdagen , groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten