Nostalgische lantaarn


Voor mijn vriendin haar verjaardag deze lantaarn gepimpt. Ze heeft beloofd dat ze tot maandag niet op mijn blog gaat kijken dus kan ik het nu al plaatsen. :)
De houten lantaarn heeft oorspronkelijk vier ruitjes. Twee ruitjes heb ik beplakt met roosjespapier en daarop een grote bloem van kant geplakt.
De andere twee ruitjes heb ik beplakt met een groot stuk kant met daarop een nostalgisch poëzieplaatje. Van daaruit ben ik te werk gegaan.
Omdat ze van roze houdt heb ik dat terug laten komen in de roosjes en glimmertjes die ik gebruikt heb. Natuurlijk kantjes, bandjes, oude knoopjes, pareltjes, kleine roosjes en andere frutsels.

Voorkant


Achterkant



Zijkant

En verlicht


Er is nog iets in de maak wat er bij hoort, maar dat is nog niet af. Binnenkort meer...

Reacties

  1. Wow dat ziet er prachtig uit.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi, wat zal ze daar blij mee zijn!!
    Fijn weekend!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wowwww Laura,schitterend gemaakt,wat jammer dat ik die vriendin niet bent.
    Ohhh je zou het maar krijgen.
    Wat mooi dat kanr die plaatjes ,bloemen,ja alles.

    Liefs Riet.
    Ps.als ze hem soms niet moet,je weet me tevinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Slik.......... wat mooi!!!!!!!!!!!!!!!!
    Oh ik sta zo versteld van je, wat een pracht lantaarn!!!!
    Zo nostalgisch en romantisch!!!
    PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel Riet en Chrissie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee Lautje,

    Nogmaals bedankt voor de prachtige romantische lantaarn voor mijn verjaardag. Hij staat nu te pronken op de salontafel met het lucifersdoosje ernaast, en ik kan bijna niet wachten tot het donker is, maar op je site kan ik het al een beetje zien.........
    Heel veel liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh! Hier heb ik geen woorden voor... Wat is dit ongelooflijk mooi!!!!!!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten