Koolmeesjes in de tuin


Voor de clubpop van "Het Poppenhoekje" heb ik de Pindaslinger van "Septemberspring" gemaakt.
Nu de kerstversiering weer naar de zolder verhuist is en het in de kamer ineens een stuk leger is, vond ik het leuk om de slinger te verwerken in een hele maan. Eerst lichtjes er in gemaakt en daarna bekleed met mos. Vervolgens de vilten koolmeesjes, en de appel en pindaslinger van vilt erin vastgemaakt.
Voor een echt winters plaatje heb ik hem buiten in de sneeuw gezet en er hier en daar een beetje sneeuw opgestrooid. (echte dus hè hahaha).




En zo ziet het er uit met verlichting. Ik heb er nog een hartje van cranberries ingehangen en de pindaslinger vastgeknoopt met een strik van raffia.



Bedankt weer voor het langskomen.

Reacties

  1. Prachtig Laura wat mooi zo in de maan met de lampjes, mijn complimenetn!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Laura! Ik had de krans natuurlijk al gezien op het poppenhoekje, maar ik zit hier met mijn neus vlak voor het scherm je detailfoto's te bekijken. Ik ga snel verder aan de mijne .
    Groetjes Arna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel, en succes met jouw slinger Arna. Is best nog veel werk hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owwwww wat superrrrrrr mooi Laura , de vogeltjes lijken wel echt ! Jij bent ook een crea bea !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat ziet dat er schitterend uit. Wat een plaatje! Je brengt me op een idee!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Laura,

    Ik ben er helemaal weg van!! Wat heb je er een prachtig geheel van gemaakt!!

    groet, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Laura,
    Ik sta versteld van deze mooie creatie.
    Inderdaad, de vogeltjes zijn echt net echt.
    Wat een krans om van te smullen, ongelooflijk mooi.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze lijken wel echt , wat mooi gedaan zeg !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gemaakt Laura...ik dacht ook dat de vogeltjes echt waren en was al een beetje verbaast dat er zoveel op de krans zaten buiten..ik heb alleen een roodborstje...de koolmeesjes laten het hier even afweten.....alhoewel het hier ook helemaal vol hangt met lekkere dingetjes voor hun...maar op jouw krans zullen ze zeker afkomen...en zo niet...dan ziet hij er zo geweldig uit!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Laura, wat een leuk een idee om de slinger in de halve maan te maken!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank jullie wel. En Francien de pinda's en de grote appel zijn ook van vilt, had je dat gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Min patroon ligt met vilt en alles te wachten. Eerst nl.wat afmaken :-)) Maar nu ik deze weer zie........weet ik niet of ik de drang kan weerstaan.
    groetjessss, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten