A Girls Day Out blok 4



Het is alweer het eind van de maand dus tijd voor een update van A Girls Day Out.
Voor mij is dit het vierde blok. 'Teddies & Dolls'.
De beertjes die bij mijn werk op de foto staan zijn gemaakt door mijn swap- en quiltvriendin Chrissie. Zij maakt echt prachtige beertjes en verkoopt ze ook op haar site. Het is zeer de moeite waard om eens een kijkje te nemen. :)) (http://www.christinemypreciousone.com)



Dit was ook weer een heel leuk blok om te maken. Onder het geborduurde beertje en de hoedendoos komen nog berenknoopjes. Ik heb er nu een liggend beertje opgedaan maar er komt t.z.t nog een beertje bij.



Met welk blok ik nu ga beginnen weet ik nog niet. Ik vind ze eigenlijk allemaal leuk om te maken, dus het wordt een verrassing.:)

Alvast een fijne en gezellige Koninginnedag.

Reacties

  1. Laura wat schitterend!

    Liefs Meijra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat geweldig leuk zeg , ik ben gek op beren en je werkje is ook heel erg mooi al

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Laura,
    nice block, and beautiful pictures! The teddy is soooo cute.
    KATRIN W.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij leuk geworden, dat knoopje is gewoon geweldig. Maar de beertjes van Chrissie zijn ook heel erg mooi, ik ben benieuwd naar je volgende blok. Het is een hele leuke quilt om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit prachtig gedaan zeg, hier zitten vast heel veel uren werk in.
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhhhhhhhhhh wat een prachtblok heb je ervan gemaakt Laura,
    Dat kleine beertje, smelt smelt!!!!
    Heerlijk en wat een verrassing dat je Odessa en Terri erbij hebt gefotograveerd.
    Ik voel me zeer vereerd hoor, dank je wel.
    Je weet van waaruit, dus een mijlenverre knuf Chrissie XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten