Kippenhokje



Vanochtend ben ik bij mijn ouders even wat voor de Pasen wezen brengen.
Voor mijn moeder heb ik het" kippenhokje" uit het Hobbyjournaal gemaakt. Het is ontworpen door Ellis. Omdat mijn moeder geen chocolade eet heb ik er eikaarsjes ingedaan.









EN EEN PAASDOOSJE

Mijn vader daarentegen is gek op chocolade maar mag er niet te veel van hebben. :(
Voor hem had ik een klein doosje gemaakt waar maar zes paaseitjes in kunnen.



Toen ik het inpakte vond ik het toch wel een beetje ielig dus heb ik er nog maar een paashaas en een middelgroot ei bij gegeven. Het is tenslotte maar één keer per jaar Pasen. :)





Prettig weekend.

Reacties

  1. Wat superrrrrr leuk gemaakt Laura !! Geeft ook zo leuk he...fijne paasdagen
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je doosjes super. Vast heel leuk om te maken.
    Fijne dagen Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Laura!.. je ouders zullen het geweldig vinden...fijne Paasdagen!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Laura,
    Wat maak jij een prachtige dingen zeg. Heb heerlijk even op je blog rondgekeken en genoten van wat ik zag! Nou, ik ga je volgen hoor.
    Fijne dagen toegewenst,
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke paascadeautjes, vooral dat kippenhok.
    Fijn paasweekend toegewenst,
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk laura, je hebt je ouders weer lekker verwend!!

    Fijne Paasdagen,

    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel Thea. Jij ook fijne paasdagen.
    groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Laura, meid wat ben je toch druk geweest om zoveel moois te maken voor je ouders, je vriendin en je bent mij ook niet vergeten.
    Ik voel me nu echt schuldig hoor.
    Wat kun je toch een veelzijdige dingen maken, ik bewonder je enorm.
    Dank je wel voor mijn leuke verrassing, GEWELDIG!!!!
    Dikke knuffel Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel en graag gedaan hoor Chrissie. En je vooral niet schuldig voelen, ik vond het leuk om te doen. Veel liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten