Nostalgisch hartendoosje



Ik heb een bestaand doosje gealtered. Eerst beplakt met het mooie papier uit een blok van K&C en daarna een leuk nostalgisch plaatje van internet er op gedaan en versiert met kant, roosjes, plakpareltjes e.d.





Tevens heb ik nog een kleine rectificatie op mijn 4de blok van A Girls Day Out uit mijn vorige berichtje. Ik zag ineens dat ik op het luifeltje vergeten was de stiksteekjes te maken. Dus bij deze nogmaals een foto zoals hij eigenlijk dus moet zijn. :))



Fijne dag verder.

Reacties

  1. Beautiful block, especially the lying teddy bear is so nice;) Makes me happy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat maak je toch schitterende creaties meid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit toch weer schitterend en sfeervol! Ook het geborduurde blok vind ik prachtig!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het doosje is prachtig versierd. En je blok is weer geweldig!
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief doosje, en wat wordt je Girls day out prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie wel voor de leuke reakties :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat mooi gemaakt! Fantastisch!

    Groetjes,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Laura,bedankt voor het langs komen op mijn blog en wat maak jij supermooie creaties en ook zo veelzijdig echt prachtig.Ben dan ook volger geworden van je blog.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Laura,

    Meis wat is dit mooi!!!!!!!!!!!!!!
    Je maakt zulke mooie creaties...geweldig.

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie doos, geweldig weer met al die tierlantijntjes en frutsletjes.
    Het was me niet eens opgevallen hoor Laura, je beren blok was al heel erg mooi, maar je hebt gelijk, de borduurtjes op de luifeltjes mogen zeker niet onmtbreken.
    Op naar het volgende blok en de volgende verrassingsdoos of wat je ook weer in je hoofd hebt zitten.
    Liefs Chrissie, die je gewoonweg overal blijft volgen hahahaha XXXXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank jullie wel Marijke en Chrissie. En Chrissie, ik vind het zo grappig dat je mij nu ook volgt terwijl je zo ver weg bent. Echt heel erg gaaf!! Veel liefs en een hele dikke knuf van mij. xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Lautje, wat een schitterend doosje is het geworden zeg, helemaal jouw stijl (en de mijne!) Prachtig gedaan weer......
    liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten