Paasmandje



Voor mijn vriendin heb ik dit Paasmandje gemaakt. Ik weet niet meer waar ik het vandaan heb maar tijdens mijn surfreis in blogland ben ik het ergens tegen gekomen.
Het mandje is met reepjes papier gevlochten zoals je vroeger op de kleuterschool matjes maakte. :)
Omdat ze het leuk vind om dingen een tijdje neer te zetten heb ik het niet heel erg "Paasig" gemaakt.
Wel heb ik het later gevuld met een klein bloemkaarsje, een wat groter chocolade-ei en wat kleine eitjes.







Bedankt voor het kijken.

Reacties

  1. Ik vind het ontzettend leuk gemaakt ....ze zal er wel heel blij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer al zo een leuke Laura creatie.
    Prachtig hoor.
    Waren je ouders er blij mee? dat kan ook haast niet anders, wat een vraag zeg van mij!!!
    Ik heb net op je pap zijn cadeautje gereageerd.
    Dank je nogmaals voor mijn leuke verrassing, ik ben zeer vereerd!!!!
    Dikke paas knuffel Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Laura,
    I alway like to look at the things you create. I love this vintage style.
    Happy Easter.
    KATRIN W.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel allemaal! :)
    En Chrissie voor jou ook een dikke Paasknuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, daar is die vriendin zeker blij mee..... het staat te pronken op mijn salontafel in een "paashoekje"en straks mag het verder pronken op mijn dressoir........
    liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten