Award




Van Marijke (Scrappen en Freubelen) heb ik deze Award gekregen. Dank je wel Marijke, ik vind het erg lief van je.

Ik moet nu 3 dingen over mezelf vertellen ....... en dat is best wel moeilijk


Ik ben een doorbijter, als ik ergens voor ga, ga ik er ook helemaal voor.

Ik kan niet stil zitten en ben altijd met iets bezig.

Ik neem vaak te veel hooi op mijn vork.


Nu is het de bedoeling dat ik hem aan vijf mensen doorgeef.

Omdat er zulke leuke blogs zijn en zoveel lieve beheersters ervan, vind ik het heel moeilijk om het dit te doen.

Dus deze award is voor iedereen die mijn blog leest en die hem er af wil halen.


Fijne zondag verder.


Reacties

  1. Jahaaaaaaaaaaaa dat is the spirit Laura.
    Heel goed van je, zo geef je hem gewoon aan iedereen door en stoot je geen mens voor zijn hoofd.
    Wel leuk dat je die award hebt ontvangen, en het is je gegund.
    Niet teveel hooi op je vork nemen, en hobby is hobby he, dus alles op zijn tijd.
    Veel liefs en denk vooral aan jezelf hoor.
    Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Lautje, een welverdiende award....... en alles wat je over je zelf vertelt, is waar!! Maar denk er om, rustig aan he...
    Heel veel liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten