Kerststokje




Gisteren kreeg ik een 'kerststokje' van Chrissie. (my precious one quilting).
Ze gaf me dit stokje door en nu is het de bedoeling dat ik 10 gedachten met jullie ga delen.

Mijn hoofd is af en toe net een centrifuge dus ik probeer de dingen die ik nu denk op papier te zetten :))


* veel ideeën in mijn hoofd om nog wat kerstkadootjes te maken
* krijg ik het allemaal dan nog op tijd af
* omdat ik ziek was loop ik een beetje achter
* het moet niet, maar ik wil het graag
* boodschappenlijstje maken voor de kerst
* wanneer kan ik de boodschappen het beste in huis halen
* moet morgen nog een paar kleine kadootjes kopen
* kan ik dan vanwege de sneeuw wel wegkomen met de auto
* aan wie zal ik het stokje doorgeven
* en vind diegene het dan wel leuk

en dit waren er al 10.


Ik mag het stokje doorgeven en ik geef het door aan Marijke van (Scrappen en Freubelen) en ik geef het door aan een ieder die het leuk vindt om 10 gedachten met medebloggers te delen.

Dus als je het leuk vindt, pluk het plaatje van mijn blog en laat je gedachten de vrije loop. :))


Fijne dag!


Reacties

  1. Laura wat een hoop dingen heb je daar in je hoofd.
    Ik hoop dat het allemaal op zijn gemakje goed gaat komen.
    Veel liefs en doe je voorzichtig in de sneeuw.
    Liefs en bedankt voor het delen van je gedachten.
    XXXXXXX Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten