Vintage waxinelichthouder




Het was al een paar dagen af maar ik kon het nog niet laten zien. Voor mijn vriendin heb ik deze waxinelichthouder gemaakt. Het was een metalen 'kandelaar' met een laadje erin. Ik heb hem beplakt met mooi roosjespapier en daarna lekker romantisch gemaakt met roosjes, kantjes, knoopjes, muziekpapier, pareltjes en nog meer frutseltjes.
Het laadje kan open en daar heb ik wat parelspeldjes en kantjes ingedaan. Het gouden 'engelenkaarsje' er boven op maakt het helemaal af.











Ik had er een paar gezellige pakjes van gemaakt en erbij nog een kaartje.








Bedankt voor het langskomen en een fijne avond!



Reacties

  1. Wat ziet dat er leuk uit... heel mooi gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwwwwwwwwwwwwwww oh meid, was ik maar je vriendin hahha.
    Nee hoor zonder dollen, wat een perfect cadeau!!!
    Daar MOET ze je wel voor om de nek vallen, dit is ongelooflijk mooi gemaakt en heel lief dat je het aan haar geeft.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad Chrissie, ik ben haar om haar nek gevallen, want ik ben er ongelooflijk blij mee.Het staat ook zo mooi als het brandt (niet met de engel hoor, met een gouden glitterwaxine), en het staat heel mooi op tafel.Heerlijk om elkaar zo te verwennen... Lieve Lautje, nogmaals bedankt voor de mooie kadootjes............ een dikke kus van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel. En Chrissie jij bent ook mijn vriendin alleen helaas wat verder weg. Een lieve vriendin op afstand. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is prachtig!! Wat een mooi plaatje zeg!

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten