Eerste klosje



Eerst wilde ik even bedanken voor de lieve reakties op mijn vorige berichtje.
Het onderzoek viel zwaar tegen en nu nog een weekje wachten voor de uitslag. Dus nog wel even spannend.

Maar nu is het weer tijd voor leuke dingen.

Overal op blogs zie je van die leuke klosjes voorbijkomen. Via het blog van Lenet ( http://scraplenet.blogspot.com/) kun je ook meedoen aan een challenge.
Ik ben eerst nog even aan het oefenen. Ik heb er nu één af en ik moet zeggen dat het een zeer verslavend werkje is. Mijn bureau ligt dan nu ook vol met klosjes in allerlei maten die nog afgewerkt moeten worden. En dat is nu ook het leukst om te doen.





Om er een beetje in te komen is dit klosje is een beetje een combinatie van allerlei klosjes die ik voorbij heb zien komen. Maar als je éénmaal bezig bent dan komen de ideeën vanzelf. :))








Fijne dag!


Reacties

  1. Wat een leuk idee Lau, enig zo'n klosje, weer een nieuwe verslaving erbij.. maar heerlijk dat je weer zin hebt om te freubelen, houd moed!!
    een dikke knuf van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal gaaf die klos zeg.
    Die vogel is dus ook een beetje meteen de klos hahaha.
    Je hebt er een super leuk set van gemaakt, op naar de volgende.
    Spannend wat de uitslag zal zijn, we duimen op veel goeds.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge wat een leuk klosje is dat. Wat ben je toch een crea bea.
    Liefs Meijra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihihi alweer een nieuwe verslaving en het is zoooo leuk om te maken he !! De jouwe is ook super Laura !! Op naar de volgende ;)
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke klos!! Leuk om te zien wat er allemaal gecreeerd kan worden met een creatieve geest!! Super!

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja wachten duurt altijd lang Laura...helemaal op een uitslag van een onderzoek...vertel me wat...maar wat een leuk tijdverdrijf heb je zo gevonden zeg...wat een leuk klosje...en jij hebt zelf altijd de prachtigste ideetjes....dit is superleuk gedaan!!
    Hou je taai.... groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is super leuk geworden Laura en wat zijn ze geweldig om te maken hé :-)
    Ben benieuwd naar je volgende !!
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. woh geweldig wat is die mooi geworden, ben benieuwd wat de volgende wordt.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is werkelijk schitterend! Prachtig papier en zo leuk versierd... echt een lust voor het oog.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Ik ben helemaal weg van jouw prachtige creaties/klosjes op dit supermooie blog!
    Fijne dag!
    xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten