Snoesjes




Ik ben weer 'aan de kaart' geweest. Dat is toch ook wel weer heel leuk om te doen.
Bovenstaand Snoesje heb ik tijdens een knutseldaggie bij mijn vriendin gemaakt. Hij was nog niet helemaal af dus af dus de 'toeters en bellen' heb ik thuis gedaan.
De kaart heeft zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant een afbeelding. Dit is van één van de nieuwste Snoesje knipvellen, die dus een Snoesje voor de voorkant, maar ook voor de binnenkant van de kaart heeft.





En dan nog één. Deze kaart was echt héél véél werk. Dit keer kon er niet geembost worden met een machine, maar gewoon ouderwets met de hand. Alleen al met het embossen en snijden ben ik 2 1/2 uur zoet geweest. Maar hij is wel mooi geworden.:)
Beide kaartjes stonden als voorbeeld in het Hobbyjournaal.





en ook deze heeft een bewerkte binnenkant.





Bedankt voor het langskomen

en

Fijn weekend allemaal!


Reacties

  1. Ik heb hier maar 1 woord voor. BEELDSCHOON!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjeetje....ze zien er allebei schitterend uit de kaartjes!!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaarten Laura,lief die plaatjes.
    Mooie mallen en details gebruikt.
    Super geborduurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn echt plaatjes geworden he Lau, laat ze nog maar even pronken op je kastje hoor.....
    veel liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou nou Laura, dat ziet er werkelijk super de super mooi uit.
    Je hebt wel 2 1/2 uur werk gehad, maar dat zie je ook wel af aan de kaart.
    Hij is zo netjes gemaakt.
    Je hebt je weer niet verveeld zie ik wel.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve en mooie kaarten maak je, Laura! Groetjes, Corina (tyzy)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou het zijn zeker snoesjes Laura...allemaal prachtig zijn ze geworden...zoveel details erop....schitterend!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten