Zakdoekboekje en kaartje




Het is alweer even geleden dat ik wat geplaatst heb. Mijn moeder heeft haar ruggenwervel gebroken dus ik ben toch wel dagelijks in de weer om wat hand- en spandiensten te verlenen. Het freubelen staat voor mijn doen dus een beetje op een laag pitje, maar tussendoor probeer ik toch wel het één en ander te doen.


Omdat mijn vriendin op vakantie ging heb ik dit zakdoekboekje gemaakt. Een zakdoekje om mee te zwaaien, te sniffen en te snotteren en te deppen als het straks heel erg warm wordt. :))





Het papier had ik nog liggen en ik weet even niet meer van welk merk het is. In ieder geval vond ik het 'vakantieachtig' genoeg met al die ijsjes er op.





en voor mijn vader had ik dit kaartje gemaakt voor Vaderdag.





Mijn vader is gek op vogeltjes en vogelhuisjes dus de nieuwe knipvellen van Marieke Design kwamen heel goed van pas. Het borduurpatroontje komt uit het laatste boekje van Jenine (Allround Borduren).





Ik heb nog iets gemaakt om een belofte na te komen, maar dat kan ik nog niet laten zien omdat diegene het nog niet ontvangen heeft. Ik hoop morgen de foto's te kunnen plaatsen. Spannend!!!!!


Bedankt voor het langskomen en een fijn weekend!!


Reacties

  1. Vandaag zijn de zakdoekjes om de regen van mijn bril te halen, maar de komende dagen om te deppen...... Het is echt een heel leuk kadootje...
    heel veel liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach lieve Laura, wat vervelend voor je ma.
    Je bent er lekker zoet mee en wat zal ze het waarderen dat je zo een lieve en vooral handige dochter bent.
    Wat heb je daar weer een subliem werkstuk gemaakt voor je vriendin.
    Hoop dat ze hem voor de warmte nodig heeft gehad en niet zoals wij hier, van die koude regen hebben.
    Het kaartje voor je pa is super geslaagd.
    Liefs en veel sterkte Chrissie XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het maar knap, hoe je die kaarten toch maar maakt. En ik denk dat je dat ander werkstuk wel mag laten zien, want ze is gearriveerd :o))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creaties heb je tussendoor gemaakt. Knap. Wat vervelend voor je moeder en jullie allemaal. Goed van je dat je zo bijspringt. Ze zal vast trots op je zijn. En je vader ook. Zo'n mooie kaart krijgt niet iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creaties Laura.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten