Gehaakte nostalgische kerstballen




Ik heb kerstballen gemaakt. Het zijn styroporballen waar een jasje omheen gehaakt is. Een leuk nostalgisch plaatje en hier en daar een roosje, lintje of een andere frutsel en het is helemaal leuk.
Het idee komt van het blog van Makkie, waar je ook de beschrijving kunt vinden. Een heel leuk blog waar allerlei kunstige dingen en ideetjes voorbij komen.


Je kunt met de ballen ook heel leuk decoreren. Op een schaaltje leggen, ophangen of gewoon ergens op zetten.


Hier is een plaatje van internet gebruikt.




Onderstaande kerstbal heb ik voor mijn vriendin gemaakt. Het plaatje is van een knipvel van Marianne Design.











En deze kerstbal heeft ook al een bestemming. :)). Het plaatje komt van een knipvel van Pion Design. Omdat ik het origineel wilde bewaren voor een kaart, heb ik er een kopie van gemaakt op stevig papier.








Bedankt voor het langskomen en een heel fijn weekend!


Reacties

  1. Ze zijn prachtig, deze zag ik ook voorbijkomen bij Makkie, ze staan op mijn to-so lijstje voor volgend jaar, want dit jaar, mmmmmmm, gaat vlugger voorbij zijn dan ik vermoed :))
    Zoveel plannen nog :)))
    Maar dat ken jij vast wel!
    Fijn weekend,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Laura,


    Ik vind ze heel GAAF! Mooi gemaakt meis,

    lijkt me best nog een heel werk zo met dat haken!

    fijne weekend,

    liefs

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze echt ontzettend mooi, helemaal mijn smaak.
    gr. Meijra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. woh geweldig wat zijn ze mooooooooooooooi,
    wat zijn ze schitterend gemaakt,
    en wat een leuk idee,
    ik ga zo ook even kijken op het blog van makkie,
    bedankt voor de link.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstballen Laura, heb je heel mooi gemaakt.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gossie Piete wat een leukerds Laura.
    Jammer dat de link het niet doet, wilde graag een kijkje op haar site nemen.
    Dat wordt een schitterende boom ij jou thuis.
    Mooie prenten heb je gebruikt, een lust voor het oog.
    Fijn weekend Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is inderdaad een plaatje, en hij hangt te pronken aan mijn dressoir zodat ik hem goed kan zien, nogmaals dankjewel lieve Lautje....
    heel veel liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn geweldig geworden! ik had er ook een paar gemaakt maar dan met de foto's van de kinderen erin....oma was er heel blij mee!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Laura, ik vind de kerstballen erg mooi en zou er graag éen voor mijn moerder maken, maar bij mij doet de link het ook niet. Heb je de volledige blognaam? Alvast bedankt en groetn van Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten