Oudejaarsavond




De oliebollen liggen in een schaal en het vuurwerk staat klaar om afgeschoten te worden om 12 uur vanavond.
Dit is echt mijn laatste knutsel van dit jaar en morgen begin ik gewoon weer opnieuw.





Het patroon is van Gera van Septemberspring. Het is een gratis download van haar blog. Eigenlijk moesten de oliebollen geprikt worden van vilt maar de spullen hiervoor had ik niet. Dus een creatieve oplossing bedacht door ze zelf te haken. Geen patroon, gewoon maar wat gedaan. Wat krentjes en rozijntjes erop gemaakt, wat poedersuiker en het feest kan beginnen. Zoals je ziet zijn er oliebollen met en zonder krentjes en rozijntjes, want niet iedereen houdt ervan. Al met al een heel gezellig plaatje op de tafel, wat best nog even kan blijven staan.





Ik wens iedereen een heel gezellig uiteinde, voorzichtig met vuurwerk en tot volgend jaar!


Reacties

  1. Wat een geweldige oliebollen!! Super gemaakt!!
    Fijne jaarwisseling en een goed 2012!

    groetjes, Gera
    p.s. Nogmaals dankjewel voor de foto's! Ik zet ze direct in de Gallerie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan, maar wat een werk zeg.
    Ik wens jullie alle geluk in 2012. Veel knutselplezier en een gezondheid die het mogelijk maakt dat je alles kan blijven doen.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lust wel zo´n heerlijke oliebol , wat superrr leuk gemaakt !! Ook vor jou Laura een hele fijne jaarwisseling en al het goeds voor 2012 !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldig 2012 wens ik je toe. En je hebt weer een gezellig tafereel gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten