Gehaakte bal met herinnering




Voor mijn moeder's verjaardag heb ik deze gehaakte bal gemaakt. Je kunt het een kerstbal noemen omdat ik wel zo'n haakje aan de bovenkant heb gebruikt, maar ik vind het meer een herinneringsbal met een verhaal.

Afgelopen jaar zijn mijn ouders erg aan de sukkel geweest met hun gezondheid. Vooral mijn vader heeft nogal eens 'logeerpartijtjes' in het ziekenhuis. Zo ook afgelopen 5 december Sinterklaas. Nou doen we niet zo veel meer aan Sinterklaas, maar ik ga wel altijd even een kleinigheidje brengen. Dit keer moest het dan maar in het ziekenhuis. Thermoskan met heet water voor de chocolademelk, bus slagroom, lekker stukje banket (hij mocht alles eten en vindt ook alles lekker :)) en natuurlijk een paar pakjes.

Ondanks alles was het toch even een hele leuke onderbreking. Daar heb ik ook deze foto gemaakt van mijn ouders. Mijn moeder zei nog: als jij een foto maakt waar we met z'n tweeën opstaan is dat altijd in het ziekenhuis. Kun je niet een leukere plek bedenken :)) Ja wel hoor mam, maar we moeten maar zoveel mogelijk momenten samen koesteren, ook al is het in het ziekenhuis.





Door het oogje waar je hem aan op kunt hangen heb ik nog een hartje gedaan en de datum van wanneer het was.





Fijne dag!


Reacties

  1. Wat prachtig gemaakt Laura en dat is zeker een mooie heeinnering !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk bedacht. Idd elk moment moet je koesteren, ik vind het erg leuk gelukt!
    Geniet van je prachtige herinnering,
    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten