Vlindermeisje en ATC's




Het was wel weer om te knutselen :)), dus ik ben heerlijk bezig geweest. Eerst met het maken van vlindermeisje dotee doll.








en 2 ATC's.

ATC staat voor Artist Trading Card. ATC's zijn kleine kunstwerkjes gemaakt op een kaartje met een precieze afmeting van 64 bij 89 mm (erg belangrijk, want dit is een wereldwijde standaard). Verder zijn er geen beperkingen wat betreft thema's of gebruikte materialen. De zelfgemaakte ATC's zijn bedoeld om te ruilen of weg te geven.


Ik heb in mijn scraptijd veel ATC's, paperpiecings en meer aanverwante dingen aan het scrappen gemaakt. De laatste jaren eigenlijk helemaal niet meer. Tot dat ik via één van mijn andere clubjes op een ATC kaarten club terecht kwam. Ik was eigenlijk meteen weer verkocht, zo leuk om te doen. Knippen, plakken,stempelen, enz. niets is te gek. Het thema was uiltjes.








Ik heb er nog een paar gemaakt, maar het was al te donker voor een foto. Morgen zal ik ze op mijn blog zetten.


Fijne avond!

Reacties

  1. Oh ben weg van je kleine dotee vlindermeisje Laura...wat heb je haar leuk gemaakt zeg.....ze is enig met dat lange haar zo....en je ATC cards zijn ook leuk....je bent gewoon een kei in dit soort "friemeltjes"maken.....ga even op clubs kijken naar de popjes...ze zijn zo leuk!! groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een poepie, dat dotee vlindermeisje,.
    Wat heb je haar grappig versiert en ze zal vast heel leuk aan je tas hangen,
    Nostalgie, meneer de Uil.
    Heel leuk zeg, en dat smaakt vast naar meer.
    Knuffels Chrissie en een super fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten