Award gekregen




Ik heb een award gekregen van Lieke. (Lieke's life and crafts). Sinds de vernieuwing van Blogger kan ik geen linken meer plaatsen dus ik doe het even zo.
Lieke nogmaals bedankt, ik vind het heel lief van je.

De liebster blog award.
Er zitten wat regels aan.
De regels
* Zet de Award op jouw blog.
* Vermeld de gever van de Award met link.
* Geef de Award door aan 5 bloggers (met minder dan 200 volgers) door hun naam + blog met link te vermelden.


Nu is het de bedoeling dat ik deze award dus doorgeef aan 5 medebloggers. Ik vind dat altijd zo moeilijk om te doen, want ik vind heleboel blogs heel erg leuk en ik doe van een ieder weer leuke ideeën en inspiratie op en wil eigenlijk niemand te kort doen.
Maar omdat het bloggers moeten zijn die minder dan 200 volgers hebben, wil ik het wel doen, omdat het toch ook leuk is om die blogs in het zonnetje te zetten.

Dit keer heb ik gekozen voor een beetje meer handwerkblogs en met van alles wat.
Dat doe ik zelf ook en ik vind het dus ook altijd leuk om daar even te snuffelen.


Meijra http://hobbysmeijra.blogspot.com/. Ik kijk graag bij Meijra omdat ze altijd van die hele mooie sjaals, poncho's, omslagdoeken enz. maakt. Zowel voor haarzelf als voor haar kleinkinderen.

Maris http://madebymaris.blogspot.com/. Een kei in het maken van allerlei viltpoppetjes en leuke stoffen dingetjes.

Ingrid http://ingridsviltcreaties.blogspot.com/. Ingrid is een drukke blogster. Bijna iedere dag staat er wel weer wat leuks van haar hand. Veel met vilt maar er komen ook vaak andere leuke dingetjes voorbij. Gewoon een gezellig blog waar ik graag rondkijk.

Hilda http://hildashandwerkwereldje.blogspot.com/. Altijd leuk om even bij Hilda te kijken. Is ook met van alles thuis. Borduren, vilt maar ook voor een scrapkaartje of een scrapprojektje draait ze haar hand niet voor om.


En de laatste geef ik door aan alle lezeressen van mijn blog die hem er graag af willen halen.


Fijne dag!



Reacties

  1. Oh wat leuk! Toevallig zag ik hem van de week ergens voorbij gaan. En nu krijg ik hem zelf. Ik ga er na het eten even mee aan de slag. Hartstikke bedankt lieve Laura.
    Ennuh met die andere tip ga ik ook aan de slag. Want het weerhoud mij ook vaak om een reactie te plaatsten door dat gezeur.
    liefs Meijra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan Meijra. Fijne avond, liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig dat het je alleen gelukt is . Super stoer !
    Liefs lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat je aan hebt gedacht maar ik 'doe' niet aan meer awards, maar toch bedankt!!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten