Paashaakseltjes




Het is nog lang niet zover maar ik ben toch al begonnen met wat paasdingetjes te haken. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen toch!


Via mijn amigurumiclubje heb ik dit patroontje gekregen. Een Kitty als paaskuiken.
Ik ben niet echt een Kittyfan, maar in een Paasoutfit vind ik haar wel heel erg leuk.





Dan een kuikenboekenlegger. Het patroon is van Drops Design. Zoals je op de foto kunt zien heb ik gisteren ook een nieuw haakboekje binnengekregen. Taartjes haken van Christa Schmidt en Elke Reith. Er staat allerlei lekkers in. Gebakjes, muffins, bonbonnetjes en niet eens slecht voor de lijn. :))











en als laatste nog 2 gelukspoppetjes uit het boekje Gelukspoppetjes haken.





Ik zie nu dat ik wel heel erg 'into de kuikentjes' ben, maar gelukkig, er is ook nog een haasje. :))






Ik wens jullie allemaal een fijn weekend verder en bedankt voor het langskomen!



Reacties

  1. Schattig Laura, wat een leuk idee om Kitty in een paaspakje te hijsen.
    Je boekenlegger en andere paas dingetjes zijn heel vrolijk.
    Dat wordt vast gezellig daar in je huisje.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel dames. En Chrissie, het wordt hier al echt voorjaar in huis. Ook wel weer gezellig na al dat wit. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuke,Kitty is een schatje maar ook al je andere kuikentjes en haasje
    Ook het nieuwe boekje leuk hoor ben benieuwd of die nou heel erg anders is als zoetigheid haken?
    Groetjes agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je toch weer leuke diertjes gemaakt, Laura! Vooral dat kleine kuikentje in het dopje vind ik super schattig!
    Fijne avond en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Omdat ik graag bij je blog langs kom, geef ik je de LiebsterBlog Award. Je mag de award vanaf mijn blog kopieeren en op je eigen blog plaatsen, vervolgens mag je zelf 5 mensen uitkiezen aan wie jij de award wilt geven(met minder dan 200 volgers). Ik hoop dat je het leuk vind!
    Liefs Lieke
    http://liekeslife81.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig en leuk!! Ik baal zo dat ik niet haken, wil ook van die leuke poppetjes kunnen maken ;)

    groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten