Schaatsdotees




Voor het bruine dotee thema van de dotee dolls club heb ik een bruine schaats gemaakt. Alleen............. hij was zo alleen. Schaatsen in je ééntje is helemaal niets aan. Helemaal niet als er gezwierd moet worden. Dus hij heeft een lief vriendinnetje aan de haak (schaats) geslagen. Allebei hebben ze een lekkere sjaal. Zij heeft nog een wollen haarband en tegen de koude oren hebben ze oorwarmers.

Samen ben je niet alleen.








Een leuke herinnering aan 2 prachtige weken met al dat sneeuw en ijs.


Fijne avond,


Reacties

  1. Jee jij weet ook overal wat leuks van te maken zeg, deze zijn weer superrrr leuk geworden Laura !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Laura, je maakt me gek met die grappige wezentjes.
    Ik zou er ook graag een maken hoor, misschien dat ik me er eens aan waag.
    Bestaan er boekjes waar patroontjes in staan?
    SUPER!!!
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er bestaan geen boekjes van Chrissie. Ik heb heel veel op internet gezocht om ideetjes op te doen. Nu komen de ideeën vanzelf.

      Verwijderen
  3. Wat een super leuke schaats herinnering heb je gemaakt! Ze zien er super uit!

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Laura,
    ik heb je gevonden via de site van Kaydie. Wat een leuke dingen maak je !! groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe krijg je het allemaal bij elkaar verzonnen zeg, wat zijn ze ontzettend leuk geworden Lau,
    echt prachtig.........
    veel liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten