Dotee dolls



Er zijn weer dotees voor swapbot op de post gegaan.


Een bird-dotee, deze moet naar Amerika vliegen. :))

Het moest dit keer geen gewone dotee zijn. Wel de dotee kenmerken kwa grootte en zo en een hangertje, maar het staartje moest niet onderaan, maar op de plek van zijn eigen staartje. En hij moest vleugeltjes die los van het lijfje staan. Ik vind het zelf wel een erg fleurig vogeltje geworden. Pootjes hoefden niet maar ik vond het leuk om ze er wel aan te doen.





Tea-pot dotee is onderweg naar Canada samen met verschillende smaakjes thee.
De bloemetjes die er zitten zijn opgenaaide pailletjes.





en als laatste nog een matroesjka dotee, ook weer voor Amerika.

Er hoefde geen klein matroesjka'tje bij maar ik heb er een matroesjka hangertje met kraaltjes gemaakt en dat er aan vast gespeld. Het hangt nu aan de zijkant maar je kunt hem ook op een andere plekje vastspelden.
Het buikje van de moeder heb ik een beetje versierd met groene siersteekjes.







Het wordt nu wel wat warm om op zolder te knutselen, maar mijn schoonmaakkriebels zijn nog steeds niet weg hoor, dat doe ik gewoon ook al is het zo warm. Is dit wel gezond? hahaha. Het ruimt in ieder geval wel lekker op. Vanochtend eerst maar een rondje kringloop gedaan, dit keer niet om wat te halen maar om weg te brengen.
Vandaag mijn laatste pillendag, dus ik ben benieuwd of ik schoonmaken en opruimen volgende week dan nog steeds zo leuk vind :))


Ik wens jullie een fijne dag verder!





Reacties

  1. Ze zijn weer om door een ringetje te halen. Echt super mooi. Ik ben helemaal verliefd op het thee pot dotje.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zijn ze weer leuk Laura!! dat vogeltje vind ik zo geinig!! juist die pootjes maken het zo leuk!!.....ze zijn allemaal knap gedaan weer!!......groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou...geloof het of niet maar dit is echt de eerste keer dat ik dotees zie.....
    Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord...
    Maar hoewel mijn handen niet gaan jeuken om er aan te beginnen vind ik ze helemaal geweldig!!!!
    Ik ga even googelen naar de betekenis van deze creaties...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dotjes maak jij hoor Laura!!
    lieve groet ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten