Heleboel Dotee dolls



Ik liep een beetje achter met plaatsen van mijn dotee dolls. De meesten waren voor een swap of swapbot en dan moet ik even wachten om ze te laten zien.

Dotee Madness #5, in de kleuren van je partner. Ze hield erg van aqua, dus ik heb een aquablauw stofje gebruikt en er een zeemeermin van gemaakt.


Aan de voorkant is ze rijkelijk versierd met allerlei kraaltjes en in haar haren heb ik allemaal schelpjes geplakt.



De meeste dotee dolls voor swapbot gaan naar Amerika maar onderstaande was een uitzondering, naar Puerto Rico.:))
Wel een grappig idee dat mijn zelf ontworpen popjes zo de wereld rond gaan.

Mothers day dotee exchange, een moederdagdotee dus, en er moesten naar gelang voor wie het was één of meerdere kindjes in zitten. Mijn swappartner heeft 2 dochters.

Ik heb een hart gemaakt, dat symboliseerd de moeder en 2 kleine hartjes als de kindjes. :))







Een Flower Fairy dotee voor swapbot.





En dan nog een flower fairy dotee. Deze was voor mijn dotee dolls clubje.





En als laatste nog één voor de dotee dolls club. Thema was roze. Ik heb dus een combi gemaakt van roze en een flower fairy dotee. En ze heeft aan allebei de kanten een gezichtje. :))







Fijn weekend verder!





Reacties

  1. Wat prachtig gemaakt Laura.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn weer super leuk Laura. Stuk voor stuk kunstwerkjes. Mag je trots op zijn.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOi Laura,

    Wat geweldig zijn ze weer, helemaal top.
    Hier wordt je gewoon blij van om te zien,

    groetjes
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie Dotees zeg ... echt leuk en goed over nagedacht en uitgevoerd !
    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeetje, wat een prachtige dotees weer Laura, ik weet echt niet welke ik het mooist vind, ik denk toch de moeder met de kindjes.... en wat een gaaf idee dat ze inderdaad de wereld ingaan he....
    Heel veel liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten