Hitchhiker AFFO




Hij lag al een tijdje half af en met mijn voornemen om halve klusjes weg te werken is er toch een eind aan gekomen. Je hebt wel eens dat je ergens enthousiast aan begint en dan komt er weer wat nieuws voorbij en dan begin je daar weer aan. En zo krijg je UFO's.


Definition:

UFO is an acronym for unfinished object. It's more often seen as UFOs, because very few knitters have just one UFO sitting around!

UFOs are projects that have been abandoned in their unfinished state. They could be very close to done or barely started. The hope is usually that one day all those UFOs will get completed, perhaps by some helpful elf who comes to our homes and knits in the night.
Ads



Dus mijn UFO werd een WIP


Definition: WIP is an acronym meaning "work in progress." This acronym is frequently used by crocheters and knitters. It is also shared by other creative people, including paper crafters, artists and designers. A WIP could be a crocheted sweater, a painting, a scrapbook, or whatever else the creator is working on but hasn't completed yet.







En nu is het een AFFO. Volgens mij is dat ook een afkorting ergens van maar dat weet ik niet meer en kan ik ook niet vinden. Voor diegene die het wel weet, ik hoor het graag.






Fijn weekend!







Reacties

  1. Heel erg mooi. Die kleurtjes zijn echt super. Leuk die uitleg over UFO en WIP
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Laura, prachtige kleurgebruik maar dat kan je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik vind je ufo en wip en affo allemaal even mooi, en ik denk dat we allemaal met ufo's te maken hebben........... maar je sjaal is prachtig geworden.......
    veel liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten