Col sjaal




Ik ben nog steeds met het 'col virus' besmet, want ik heb weer een col sjaal gehaakt. Dit keer met een bordeau kleur wol met een 'fluffy' randje er steeds tussendoor.

Ik heb hem lekker lang gemaakt en als afwerking een schulprandje gegeven.

Je kunt hem zo op verschillende manieren dragen.


Lekker nochalant (twee keer omgeslagen)





Iets hoger gedragen (ook twee keer omgeslagen), toont een beetje deftig





En zelfs drie keer omgeslagen, nu is het meer een col.





Bedankt voor het langskomen en een fijne dag!










Reacties

  1. Deze is leuk! Dat vrolijk gekleurde fluffy randje vind ik erg geslaagd.


    Groetjes,
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie col weer.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, die ziet er gevaarlijk comfi uit Laura.
    Wat heb je dit leuk verzonnen, 1 sjaal op 3 mooie manieren te dragen.
    Toppie!!!
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heee Laura, leuk he collen breien, ik vindt deze ook weer helemaal geweldig. Hij ziet er heerlijk warm en gezellig uit.
    liefs Meijra

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten