Pietenkrans




Vorig jaar had ik deze Pietenkrans gekocht na de Sinterklaas, met de bedoeling om hem voor deze Sinterklaas te maken. Het is een viltpakket van Atelier Anemoontje.
Om hem nu nog een jaar te laten wachten vond ik eigenlijk niet kunnen van mijzelf, dus het was nog even heel hard doorwerken. :))

Nu is hij af en ik ben er heel erg blij mee. Het staat zo gezellig op tafel al die kleurige Pietjes.





In het midden van de krans kun je een schaaltje met pepernootjes neerzetten. Ik vond het leuk om mijn 'cupcake pietjes' er in te zetten.





Nog ééntje dan.... :))









Reacties

  1. wat een vrolijkheid op die tafel van je.
    Die vissende Pietjes zijn dottig.
    Je hebt er een vrolijke krans van gemaakt Laura een genot om naar te kijken,.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ontzettend leuk gedaan!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jij hebt zeker hard gewerkt Laura, ziet er superrrrr leuk uit !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is af, wat is die mooi geworden Laura. Echt super deze pietenkrans.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lau, ik heb maar 1 woord nodig: GEWELDIG !!!
    Wat is ie ontzettend mooi geworden, je hebt eer van je werk hoor...........
    een dikke knuf van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kei leuk, Laura! Ik ben blij dat ook jij de sinterklaastijd niet vergeet!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke krans, flink gewerkt!
    groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat geweldig leuk, en het lijkt me ontzettend veel werk om te maken, mijn kleindochters zouden het ook helemaal geweldig vinden. Meid wat ben je toch super creatief. Ik blijf het nog steeds jammer vinden dat je mijn buurvrouw niet bent.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten