Appeltjes van 'Oranje' mailart




Weer een envelop voor Swapbot. Dit keer was het onderwerp een bepaalde kleur naar keuze. Nou, dat is in deze maand natuurlijk niet zo moeilijk. Oranje natuurlijk! Dus eerst een envelop maken van oranje papier. Daarna heb ik het plaatje van de 'Blond' kroningsbeker gedownload en vergroot. Van een klein plaatje is de vergroting helemaal niet mooi, dus ik heb hem met stift opnieuw getekend en met kleurpotlood en stift ingekleurd. De envelop heb ik verder voorzien van kroontjes, appeltjes en 30'tjes.

Dit was de eerste envelop, maar bij het inkleuren kwam ik er achter dat ik de verkeerde stift gebruikt had. (niet watervast), en dat is voor een envelop toch wel belangrijk.








Dus ik maakte er nog één, dit keer wel met een watervaste stift. Vond ik eigenlijk niet erg :)), nu heb ik er zelf ook nog één.

Wel heb ik aan de zijkant gezet dat het een kopie betreft. De eer van de oorspronkelijke tekening gaat natuurlijk naar de dames van 'Blond'.







Nu gaat de 'koninklijke familie' op reis naar Amerika.


Fijne dag!!






Reacties

  1. Leuke envelop Laura. En nu nog 1 maken voor Maxima en Alexander.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zo mooi is dat je het randje rond de envelop in de stijl van blond hebt gehouden.! ik vinde em heel erg mooi !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten