Gisteren en Vandaag!



Ik schrijf eigenlijk nooit veel persoonlijke dingen op mijn blog maar deze moest ik toch even kwijt. Vandaar deze dag nog een tweede blogbericht van mij.

Vandaag moet mijn vader weer voor een opname naar het ziekenhuis om morgen een hele ingrijpende operatie te ondergaan aan een aneurysma.

Een aantal jaren geleden al één in zijn buik en nu één bij zijn hart. We maken ons dan ook een heleboel zorgen, maar proberen toch positief vooruit te kijken. Zelf is hij dat in ieder geval wel.

Ik zou gisteren heengaan voor een kopje koffie en nog even een keer gedag zeggen. Toen ik heenreed was het prachtig weer en heb ik er een onverwachts een andere draai aan gegeven. Het kwam op als p.....en en het werd uiteindelijk een dag met een gouden randje.

De foto's van mijn ouders spreken voor zich.
















Lieve papa, veel succes en sterkte voor morgen en ik reken erop dat we bovenstaand uitje nog een keer herhalen. :)) Veel liefs van Laura.













Reacties

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je dit hebt gedaan, jullie genieten zichtbaar!
    Veel sterkte voor je paps en voor jou. x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel veel sterkte voor jullie

    en wat een mooie foto's zeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Laura
    Wat een dierbare foto,s zijn dit. Dit pak niemand jullie in ieder geval meer af. Heel veel sterkte voor de komende tijd. Ook voor je vader. En dat jullie dit maar weer snel eens mogen herhalen. Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil je heel sterkte toe wensen voor morgen. En de voor de dagen erna. En je gezellige dagje met je vader en moeder is zo te zien goed gevallen. Heerlijk dat je zo goed met je ouders kunt opschieten.
    Liefs, Melanir

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook van mij sterkte. Wat een mooie man is jouw vader, dat kun je aan de foto's wel zien. Ik hoop dat alles goed gaat en dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank jullie wel allemaal voor de reacties.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze heb je alvast te pakken, sterkte morgen voor jouw, het wachten is op zo'n dag vervelend, ik hoop op een goede afloop, en goeie genezing van je vader!
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. sterkte vandaag voor jullie, hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie binnenkort dat uitje overdoen

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk ze genieten, die lieverds... wat een verrassing voor ze zeg... gelukkig is het goed gegaan met de welliswaar lange operatie, en nu maar hopen dat ie snel weer herstelt.
    Een dikke knuf van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je vader ziet er een lieve vriendelijke man uit. Ik hoop dat alles goed met hem gaat.
    Veel sterkte, ook voor je moeder.

    Groetjes, monique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten