Omgehaakte kaartjes en mailart




Ik heb het al verstuurd maar nog niet laten zien. Weer twee kerstkaartjes gepimpt voor Swapbot. De omgehaakte kaartjes vallen bij de Amerikanen goed in de smaak, dus dan blijf ik het zo maar even doen. Dit keer was het onderwerp 'Kerstboom'.









En nog twee mailart enveloppen. De eerste had geen verplicht onderwerp, je mocht het zelf weten. Ik heb van een atlaspagina een envelop gevouwen en die dicht gefestonneerd. Daarna met stukjes servet van o.a. Blond nog een beetje versierd.









En nog één met het onderwerp 'Flowers'.
Een kale envelop beplakt met een bloemenservet en met Mod Podge afgelakt. Daarna een randje er om heen gehaakt. Nog wat bloemige stempels erop. Achteraf las ik ergens dat mijn tekst verkeerd was. Het is eigenlijk "Flowers say hello from the Heart". Maar naar het hart staat ook niet verkeerd. :)) Ikzelf wordt altijd wel heel vrolijk van bloemen.







Fijn weekend!



Reacties

  1. wauw, ik vind vooral de atlas envelop erg leuk. Je brengt me op een idee hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien at je zo druk bent met mail art. Je enveloppen zien er weer erg leuk uit. En dat van die festonsteek om de enveloppen ga ik zeker een keer proberen. Een fijne zondag.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowwww wat enorm leuk allemaal weer

    druk bezig geweest

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww,wat is dit allemaal prachtig zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten