Ik ben er weer!


Het is en hele tijd geleden dat ik geblogt heb. Zo langzamerhand gaat het beter met mijn vader en komen mijn knutselkriebels ook wel weer. Gek is dat toch, dat geknutsel is mijn lust en mijn leven, maar als er dan zo iets in je naaste omgeving gebeurt is niets meer belangrijk, ook knutselen niet. Maar mijn vader is er gelukkig nog en nu proberen de gewone draad weer op te pakken.

We zijn net terug van vakantie. Twee heerlijke weken weggeweest met ons retro caravannetje van 44 jaren oud. Een week Frankrijk en een week Limburg. Heerlijk weer gehad en ik ben weer helemaal ZEN. :))



Ondanks dat ik niet 'knutselend' was had ik natuurlijk wel van alles meegenomen. Stel je voor dat ik er ineens wel zin in had en dat ik dan niets mee had. En omdat het de eerste keer was dat we echt met z'n tweeën weg waren hadden we genoeg ruimte over in de caravan dat ingericht kon worden als 'knutselkastje'. Gevuld met wat wol/katoen, garen voor kaarten borduren, kruissteek borduren en spullen om een travel-journal bij te houden.


En natuurlijk had ik ook een heleboel boeken mee.



Gelezen heb ik wel heel erg veel, knutselen wat minder. Maar het begin is er weer.





De week voor dat ik met vakantie ging, zijn mijn moeder en ik voor het eerst weer met mijn vader met de rolstoel naar buiten geweest. Rondje kinderboerderij voor de vitamine D en een kleurtje opdoen. Zo blij en zo leuk dat we dat weer konden doen.


Het was voor hem wel vermoeiend maar hij heeft er van genoten.



Bedankt voor het langskomen!


Fijne zondag!



Reacties

  1. Fijn dat je er weer bent, dat knutselen komt vanzelf wel weer heb ik ook wel eens , eens nu bijvoorbeeld hele week niks gedaan. maar het komt wel weer goed fijn dat het goed gaat met je vader, heerlijk dat jullie dan er dan even weer uit kunnen. Sterkte!
    lieve groet Albertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed om te lezen dat je vader weer langAam aan het opknappen is. En jullie caravan ziet er gezellig en knus uit. Fijn dat je nu weer helemaal ZEN bent ;) veel knutsel plezier.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten