Omgehaakte potjes en klein pompoentje


Ik heb weer wat potjes omgehaakt. De potjes op dit dienblaadje zijn olvaritpotjes. Het haakpatroon is van Thea.
Het kleine pompoentje wat ik gehaakt heb, is hetzelfde patroon als die ik al eerder gemaakt had.


En als ze branden ziet het er zo uit


Op het grote dienblad staan twee grote omgehaakte potten. Het lichtje van de Action is met een ander patroon omgehaakt. Dit patroon komt van het blog van Christelle, Rozen-kant-en-lavendel blogspot.be. De pompoenen die erbij liggen had ik al eens gemaakt, maar weer even tevoorschijn gehaald. :)





Fijne zondag!



Reacties

  1. Hallo Laura,
    das sieht sehr schön und filigran aus!
    LG
    KATRIN W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een plaatje geworden, prachtig... Ik doe het je niet na!! Tot dinsdag...
    veel liefs van je dinnetje...XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owwww wat een pracht gezicht ♥ en dan dat kaneelstokje in de popmpoen dat maakt het helemaal af

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi !! Heerlijk als 's avonds de kaarsjes branden hè, het is toch een heerlijke tijd van het jaar met deze mooie dagen en 's avonds zoveel gezelligheid :)
    fijne week, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laura, heel mooi setje, zeker als de kaarsjes branden, leuk met dat pompoentje erbij! Het haakpatroontje zal wel van mijn blog komen denk ik. Ik herkende het meteen. Hier nog eens het linkje: http://rozen-kant-en-lavendel.blogspot.be/2013/09/theelichtjes-en-geurbeursjes.html
    Groetjes,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Christelle, dank je wel. Ik kon het niet meer vinden. Ik ga het aanpassen. Groetjes Laura

      Verwijderen
  6. Mooi, Laura! Ziet er super gezellig uit zo bijelkaar!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten