Herfstknutsels


Ik zit nog steeds in het gips, maar ik kan best wel weer veel zelf doen. (gelukkig). Steeds vragen is niets voor mij. Ik vond het wel leuk om het huis een beetje 'herfstig' te maken, dus ik heb wat herfst knutsels gemaakt.

Een strokrans eerst bekleed met verschillende soorten mos en daarna wat lampionnen, kastanjes en andere dingetjes erop geplakt. De paddenstoeltjes zijn lampjes, staat 's avonds heel erg gezellig als ze branden.


Flesje met daarop oase en volgestoken met hortensia, distel en sedum. Andere flesjes staat gewoon een hortensiabloem in.


En voor mijn moeder

Twee pompoentjes beplakt met mos, tillandsia en andere dingetjes



en een kastanjekrans



Eigenlijk zou ik geen kastanje meer kunnen willen zien, want het kastanje rapen is de oorzaak van mijn gipsvoet. Maar ik heb er geen trauma aan over gehouden. :)) Volgend jaar ga ik ze gewoon weer rapen, ik zou alleen dan wel beter opletten hoe ik mijn voeten neerzet.


Alvast een fijn weekend allemaal!






Reacties

  1. Leuke herfstknutsels, je heb goed je best gedaan en sterkte met je pootje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch mooi zo'n herfstcreaties in huis. Vooral de sobere krans met kastanjes vind ik heel knap gedaan. Gelukkig kan je ondanks je gips toch nog leuke dingen maken :-)
    Heel veel beterschap en nog een fijn weekend, grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke projecten gemaakt Lautje.. blij dat je weer wat leuks doet.. liefs van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten