Romantische kerstkrans


Ik heb een 'kerstballenkrans' gemaakt gecombineerd met foamroosjes om zo een beetje romantische uitstraling te creëren. Eerst heb ik een 30 cm doorsnee strokrans omwikkeld met wit glanzend lint om daarna een snoertje lichtroosjes in de strokrans vast te maken met krammen. Daarna ben ik de ballen en roosjes gaan plakken met een lijmpistool.




Ik vond het wel leuk om ter afwisseling verspreid een paar roze roosjes te gebruiken.




Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet verwacht had dat er zoveel roosjes in gingen. Ik heb op het laatst roosjes van lampjes afgehaald omdat ik echt te kort kwam. Nu geen roosje meer in huis, volgend jaar maar weer wat gaan verzamelen.:))




En ik heb nog twee 'kersttafereeltjes' in elkaar geknutseld voor mijn moeder en zusje. Eén ook met een stolp, de andere in een glazen pot.





Bedankt voor het langskomen en een fijne dag allemaal!


Reacties

  1. Wat een schitterende krans. Ik heb zelf ook een krans met roosjes maar die van jou is veel rijker gevuld. Het geeft een heel sfeervol licht vind ik.
    Ook je potten zijn heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Lautje wat mooi allemaal.. en de krans is echt prachtig.. wat een werk,, XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten