Pocketletters


In een vorig bericht had ik er al iets over geschreven, 'pocketletters'. Ik ben op het moment met niets anders bezig en het is zo leuk om te doen. Voor de groep 'Pocketletter Pals' heb ik onderstaande PL gemaakt. Het onderwerp, hoe kan het ook anders, 'Hokus Pokus". Alles met het oog op Halloween.

Aan de voorkant maak je leuke minikaartjes met plaatjes, versieringen of wat je ook leuk vindt en aan de achterkant doe je leuke kleinigheidjes die de ander weer kan gebruiken plus een briefje. Ik heb gekozen om allerlei verschillende heksen te gebruiken.
Deze is inmiddels aangekomen in Engeland en ik heb ook een hele mooie teruggekregen.




Ook heb ik nog een mini-pocketletter gemaakt. Deze bestaat uit maar 3 vakjes. Het onderwerp 'vogels'.


Ook deze is al op de plaats van bestemming, Australië.


Fijn weekend!



Reacties